Dagen

Dagen började med att jag vaknade runt halv 10 tiden. Har lov men gick upp tidigt för jag skulle fixa mig och sedan va med Fille! Så, jag fixade mig alltså. Sen tog jag bussen till stan och mötte upp Fille. Vi gick runt i lite affärer, jag köpte några små saker som jag kännde för! När vi åkte i en rulltrappa så hörde vi en man stå och skrika på ungdommar om något! Vi gick självklart dit för att se vad som hänt, eftersom att han stog och skrek över hella Gallerian! När vi kom dit så stog han fortfarande och skrek sen gick han ut. Men sedan kom han tillbaka in igen och tryckte upp en tonårstjej i 15års åldern upp mot väggen! Fyfan, hur kan man göra så? En vuxen man som trycker upp små tjejer upp på väggen mitt inne i stan och sedan skriker åt henne!? Folk har tydligen ingen vett i huvet. Som att dom äger hela världen? Det kom iaf fram några som jobbade och frågade mig och Fille vad som hänt, vi berättade lite men vi kom ju mitt i allt så vi visste ju inte exakt hur det började. Dom ringde iaf efter väktare och dom kom dit och pratade med tjejen och hennes kompisar och letade efter mannen. Men han var borta, vet inte om dom hittade honom sen eller inte. Men anyways så gick vi till ett fik och fikade lite! Asgott :) Vem fan är så puckad så dom bantar lixom? Tro mig, jag vet vad jag snackar om. Senare så tog jag bussen hem. Nu sitter jag här och lyssnar på lite skön musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0