länge sen.

Tja!
Länge sen jag bloggade. Har faktiskt tänkt göra det, men det har blivit som det blivit.
Har nyss ätit mat. Sitter och lyssnar på lite musik nu! Som vanligt alltså, hihi. Lyssnar
alltid på musik, den tiden jag är vaken. För det mesta iaf. Känner mej glad när jag hör musik
annars sitter jag bara och håller takten med benen och trummar på grejer och så, ehe.
Ska snart öva lite på två stycken läxor! Engelska och no. Skit tråkigt, verkligen, men det är sånt
som måste göras! :) Efter att jag har gjort läxan ska jag väl kolla på en film om jag hinner. men det tror jag inte så jag ska göra det på fredag istället tror jag. Man är ju ledig då och sen börjar mitt lov så det blir jävligt chill!
Härligt att få sova ut om dagarna och bara vila.
NU ska jag iaf fortsätta lyssna på min härliga musik och snacka lite med fille.
hörs senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0