musik

Tja! Sitter och lyssnar på lite musik, som vanligt :D
Ska nog ta och bada snart om jag inte ska hälsa på farmor, för då gör jag det
när jag kommer hem istället. Ska lite senare öva på läxor.

Idag på håltimmen åkte jag, belinda och elli till stan för att äta lunch. Donken, hihi 8D
Vi är busiga_cheyerna :]] Helt okej dag, hänt rätt mycket och jag har insett att jag inte
ska slösa min tid på onödigt jävla skit folk helt enkelt.

Imorgon är det torsdag, vilket innebär vadå? Jo, sista dagen i skolan innan mitt lov drar igång!
Wiie 8D Ass skönt, efter skolan ska jag träffa Fille, får se om det hänger med lite mer folk! Det brukar
ju göra det. Härligt :) Nu ska jag bege mej, pusshej.


Moa goes tomme opp deeeer va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0