tiep

cha cha bloggeeeeeeeen!
närå, seriöst. typ hej 8D
Idag fick jag lov att gå upp halv sju för jag skulle till tandläkaren :@
Trött Moa Trött.
Aja, pappa skjutsa mej dit iaf och sen var jag hos tandläkaren dåva.
efter det gick jag hem till Fille, klockan var väl runt nio någon gång då :)
när stan öppnade klockan 10 så kollade vi affärer!
jag är typ shopping_cheyen. kommer typ alltid hem med massa påsar hihi 8D
fast den här gången blev det bara hårfärg som man kan spraya, i rosa!
kommer ju bli skit gulligt rosa och blondt hår lixom hihihi (A)
nä men sen köpte jag en tröja från H&M bara :>
När klockan var typ fram mot tre tog jag bussen hem!
Har bara lodat omkring här hemma och inte gjort mycket alls :)
åt nyss iaf och nu ska jag nog slänga in en liten bild här nere och sen kanske bada
eller något! har ont i huvet, synd om mej :((
Hoppas ni har haft en bra dag! Puss, Moa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0