dagen

Hej bloggen!
Idag har jag först varit i skolan.
Jätte kul dag faktiskt höhö.

Efter skolan så drog jag och elli hem till mej och hämtade pengar sen tog vi bussen in till stan.
När vi var framme där satt vi vid centralen och väntade på bussen till erikslund, haha fett ångest vi hade för vi visste inte vilken av dom två bussarna man skulle ta. Men vi tog rätt iaf hihi. När vi väl var där gick vi till belinda för hon var oxå där. Elli och jag delade provrum och provade massa klänningar och kjolar på tati hihi.
Jag köpte iaf en jätte fin kjol, lite typ 'emo' stuk, med massa säkerhetsnålar. Rosa kant hade den iaf, jätte söt!
Elli köpte en super snygg klänning med korsett.

Efter det gick hon och jag till donken och åt. Vi missade även sista bussen haha. Lyckade..
Men ellis pappa kom och hämtade oss, så jag kom nyss hem!

Nu ska jag kolla om det är något bra på tv, så vi höres.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0