gårdagen

tja!
länge sen jag bloggade, men ska försöka bli bättre.
Men funderar på att göra en ny blogg, jag vet inte.

Igår var det ju valborg!
först var jag i skolan, pluggade.
Efter skolan så gick jag, Majk och Elli till ica!
Vi köpte cola typ :)
Sen drog vi tbx och mötte Matte.
Majk drog hem, så jag och Elli väntade på att hennes
pappa skulle komma med hennes väska tills kvällen med
lite stuffs.
Vi drog hem till mej, lämna sakerna och sen drog vi till stan.
Denise kom, och vi drog och käkade. Där träffade vi på Fille, Madde, Sussi
och två allmänt retard killar. Efter vi ätit drog jag, Denise och Elli till gryta.
Vi drog till gården för att vänta på lite folks. När dom kom så gick jag och några
hem till mej för att hämta sakerna igen.
Sen drog vi till brasan, där spenderades delar av kvällen.
Träffade på lite folk där och snackade lite :)
Mot midnatt drog vi till bussen och väntade på Denises buss. Sen drog jag hem.
Hade en jävla migrän, och jag hade haft det tidigare på dagen, och jag hade inte
druckit så det var inte det. När jag kom hem la jag mej i sängen på en gång och somnade
på några sekunder.

Vaknade idag klockan 2 ungefär. Behövde verkligen sova ut.
Snackade lite med min bror, och nu har jag nyss badat.

Idag ska jag nog bara vara hemma, har inte så stor lust att hitta på något.
Ha det bra, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0