situps

Tja.
Idag är det inte alls bra väder. Ingen sol :( Typiskt, när jag ville sola!
Men men, idag har jag inte alls gjort mycket. Kollat på tv och lyssnat på musik typ haha.
Jag har även gjort läxor. Mycket duktigt gjort av mej! Har nyss gjort situps, får se om jag tränar
på cross trainern ikväll.

Två vänner till mej ville att jag skulle med och gymma, men jag har inte så stor lust att gå och träna bland massa folk idag, så jag håller på lite hemma, när man väl har maskiner och sådant smått och gott så ska man väl ha dom till användning ;)

Igår kväll drog jag till stan och var med elli och denise. Vi satt bara i vasa på en filt och chillade.
Tog bussen hem på kvällen. I bussen så satt min bror så jag fick sällskap :)
Trevlig kväll iaf, och jag vet inte varför men jag satt uppe tills klockan 3.

Nu ska jag dra, ha det så bra, Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0