sjuk

Jag är hemma från skolan idag.
Var där igår, det var helt okej. Men jag känner att jag är fortfarande inte helt frisk!
Så jag stannade hemma. Har alltså varit vaken sedan klockan halv 8! Go Moa, hihi.

Idag har jag inte alls gjort mycket, kollat på tv och läst lite skvallertidningar.
Min kompis Patrik och några andra pojkar jag känner vill att jag ska hänga med i helgen
och bada om det är fint väder. Men jag vet inte.. tänk om jag blir sjuk igen?

Sen så gillar jag inte att visa upp mej i bikini. Inte för att jag är tjock eller så, för det är jag inte.
Men jag gillar det bara inte, hihi! Får se hur jag gör med saken.

Annars har jag bara tagit det lugnt, och så ska väl dagen fortsätta skulle jag tro!

Vi hörs,
pussar från mej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0